marți, 31 ianuarie 2012

Ultimul meu gand...


M-ai lasat sa cred ca tii la mine , poate am gresit
Ti-am zis ca te iubesc acum , dar poate m-am grabit
Vreau sa-mi revin , incerc , nu pot sa ies din impas
Pun pas cu pas , inspir adanc , lacrimi in urma las

Nu ma regasesc , incerc , e greu , va rog vreau ajutor
O simpla atingere si m-ai facut nemuritor
Am simtit ca pot sa zbor , nu aveam nevoie de nimic
Cu tine ma simteam mai mare , dar acum sunt foarte mic

Sufletu tanjeste dupa tine , inima nu tace
Tresar in noapte , in vis te vad acum dar esti departe
Un banal zid de orgoliu intre noi ce ne desparte
Sper sa te intorci , am dat dovada de naivitate
M-am schimbat iti jur n-ai vrut sa vezi n-ai vrut sa-mi dai dreptate
Amintirea ta o am in piept si e blocata

Nu pot sa cred ca nu ma mai atrage nici o fata
Alergi prin mintea mea acum si vreau sa te opresc
Nervi in stomac , dureri de cap , nu pot sa reusesc
Sa te aduc inapoi n-am cum deja e prea tarziu
Deja vad totu in ceata e un cosmar sa traiesc numai stiu!

Si vreau sa iti amintesti de cum a fost la inceput
Nu mai pot sa vorbesc , si tac , vorbesc prin semne ca un mut
Si mut usor amintiri acum din subconstient
Ma port ca un nebun , prea multi mi-au zis ca cica sunt un dement
Recunosc , te vreau , da ai plecat si numai esti..


Inimii ii zic sa taca, ii poruncesc sa ma lase in pace
As prefera sa iti amintesti , sa nu ma uiti
Ultimul meu vers, ultimul meu gand, si sper ca ma asculti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu