joi, 19 ianuarie 2012

E destul ..

Ai regretat vreodata ca ai renuntat
La cel pe care intreaga viata l-ai asteptat
Ai regretat vreodata ca nu l-ai iertat
Si l-ai lasat sa plece chiar de n-a meritat.
Te-am imbratisat nopti intregi,
Iar acum te prefaci ca nu-ntelegi,
Cand pe strada ne vom reintalni,
Am sa te evit n-am sa te pot privi.
Din bucurii si din tristeti,
Din tot ce-a fost sa nu regreti
Am sa te uit caci nu-mi lipsesti
Dar n-am sa uit cum e cand iubesti..

As putea sa scriu pagini intregi, carti, romane, randuri care sa iti i-a o viata sa le citesti,...dar ce rost are cand tu numai esti langa mine dragostea mea?...cat de mult as vrea sa te am langa mine si sa iti spun, privindu-ti ochii cum se lumineaza cat de mult te iubesc.


Am pierdut orice speranta pe care o mai aveam, singurul lucru pentru care traiesc este ca vreau ca intr-un final sa fii mandru de mine. Ti-am promis ca te voi face sa fii mandru de realizarile mele, si voi incerca asta cu ultima mea putere. Pacat ca nu vom putea impartasii bucuria implinirii mele impreuna. Cat de mult as vrea sa iti pot auzi glasul seara cand adorm, sa iti pot mangaia chipul,....cat de mult imi doresc sa te pot saruta. Ce dor imi e de clipele pe care le-am petrecut impreuna. Cat de mult m-ai ajutat, cat de frumos imi vorbeai si cate lucruri m-ai invatat. Ai fost alaturi de mine cand mi-a fost cel mai greu.

Iti multumesc..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu