luni, 9 ianuarie 2012

Ultimul Strop .

Vad cum imi picura pe foaie ultimul strop de suflet

Ultimul strigat mut ce mai apuc sa-l cuget

Imi iau la revedere satul de tot, de toate

Poate o sa ne mai revedem, io sper ca poate

Las un testament

Nu vreau sa omit nimic inainte sa zic adio

Nu plec de pe pamant, o sa continui sa respir

M-am stins doar inauntru, am zis amin

Ce chin, ce lupta, ce las ma simt

Insa am spus ca am sa ma schimb, trebuie sa ma schimb

Vina nu-i a nimanui dar parca mi-e greu sa mi-asum

As injura pe toate lumea, dar simt cum ma consum

Asa ca pun punct la tot ce m-a implimit vreodata

Zambesc ultima oara, ma ratacesc de soarta

Constat nostalgic dintr-un scaun de birou

Ca am scris cu "pasta" neagra, am scris in doliu.

Adio...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu