miercuri, 25 iulie 2012

E greu de spus .

Fara sa vreau
Te-am pierdut
Dintr-un joc stupid,
Te-am ranit,
Am incercat,
Sa fac ceva
Sa ma poti ierta
Dar degeaba,
Cat am incercat
Si cat am brazdat,
A fost in zadar
Te-am pierdut iubirea mea.
Tu ca un magnet
M-ai atras,m-ai vrajit
Si apoi
M-ai parasit De ce?
Nu stii cat de mult te-am iubit!
Zile intregi,am asteptat
Cu gandul ca ne vom revedea
Iubirea mea.
Au trecut luni si nu te-am mai vazut.
De al tau dor eu la pamant am cazut.
Nu voiam pe nimeni
Te voiam doar pe tine
Tu faci parte din inima mea
Iubirea mea.
Degeaba plang nopti in sir,
Cand tu nu stii de mine,
Ai si uitat de mine
Ai tinut la mine,
Dar repede m-ai uitat,
Si m-ai lasat.
Iar eu,nopti in sir,plangeam de dorul tau.
Ma gandeam sa-ti fie tie bine.
Ca daca m-ai lasa
M-as sacrifica pt tine
Noapte de noapte la tine ma gandeam
Pe tine te visam
Si stiam ca vei reusi
Si visurile ti le vei implini

Din nou plang dupa tine
Tu nu stii ca ma faci sa sufar
Nu ma mai stii
Dar iti zic ca te-am iubit
Si te voi iubi
Dar acum cred ca m-ai uitat
Dar eu pe tine nu
Am avut curajul sa rostesc
Un cuvant greu de spus si sfant
Si acela este
Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu