joi, 20 septembrie 2012

Din cauza ta

A fost frumos cat a fost
Dar acum totul s-a dus
Privesc in urma fapta
Care astazi m-a rapus .

M-ai transformat in ceea ce sunt
Ce n-am crezut vreodata ca o sa fiu ,
Din cauza ta astazi am ajuns
Sa nu mai am nici-un gand .

Ma uit in goliciunea timpului
Si nu vad nimic in el ,
Doar sunetul tristetii fluierand
Si atingandu-ma nitel .

Imaginea singuratatii ma apasa
Incerc insa sa evadez ,
Din lantul ce ma inconjoara
Si ma raneste nitel cate nitel .

M-ai facut sa n-am sperante ,
Mi-ai spulberat si ultimul vis ,
Nu mai stiu ce e iubirea
Acum in mine sunt pustiu .

Nu mai pot ierta greseli
Nici macar celor din jur ,
Nu imi mai suport norocul
Care a venit prea tarziu .

Gandurile rele n-au intarziat sa apara
Si sa puna stapanire pe mine ,
Cum nici tu nu ai intarziat sa dispari
Si sa ma abandonezi in pustiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu