joi, 25 noiembrie 2010

A Trecut...

Cu parere de rau sau cu parere de bine va spun ca viata
este foarte frumoasa,si de aceea ma gandesc
ca s`a terminat o parte frumoasa din viata mea.O "iubire"
care a durat ceva timp,care s`a stins usor
usor fara un motiv comun,fara neplaceri cauzate,fara certuri
fara infidelitati sau alte prostii minore
sau majore la fel ca acel pahar care e mereu instabil care se
umple picatura cu picatura la fel acuma s`a
ajuns la celebra "ultima picatura".Mi`e foarte greu sa exprim
sentimentul in cuvinte sau ceva ce simt eu
acum.Misterul acela care te cuprinde si te trezeste la ea,
acel zambet care`ti place.Stiam ca asa se va
ajunge ca o data si o data se va intampla dar nu a fost nimic
planificat totusi nu e deloc un lucru placut,
e un lucru simplu dar un lucru greu de inteles.Lumea e mare,
multe persoane isi cauta dragostea in stanga si in dreaapta
poate asa o fost sa fie sau noi nu am stiu sa ne prindem
de toate sforile care le aveam la indemana.De cele mai multe ori
gandim cu inima,uneori e bine uneori
nu este,dar un lucru esential este sa nu`ti para rau de nimic.
Ca sa inveti ceva trebuie sa treci prin
toate pentru ca pasul urmator sa nu`ti fie o piedia,dar ai putea
sa o inlocuiesti?nu nu ai putea face asta
nu vei putea inlocui nimic prin ce ai trecut,dar va mai trebui
sa treaca un timp pentru a`ti putea masca
acel sentimnt.Desi nu te simti bine in pielea ta,esti fericit,
esti ferici atunci cand ea se simte bine
si`ti zambeste.Am plecat eu sau m`a alungat ea?
Eu nu am plecat sau daca am plecat sunt plecat cu capul sus.
Trebuie doar sa stiu daca acele momente in care ne uitam unul
la altul si ne bufnea rasu`.Stau doar si
ma gandesc ca a fost si a trecut, oare cate vor mai fi si vor
mai trece ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu