joi, 11 noiembrie 2010

Imi este dor ..


Imi este dor de EA.

Simt nevoia sa ies din casa. Sa plec undeva, nici eu nu stiu unde. Spre nicaieri.
Imi este dor de imbratisarile ei calde. De parfumul ei cu miros de iubire, in care ma pierdeam. Simteam atunci ca totul va fi bine si nu mai vroiam nimic de la viata.
Imi este cumplit dor de ochii aceea tristi si cuminti care ma luminau, care ma linisteau.
Imi este dor de zambetul acela fermecator care ma cufunda in vis. Ma imbata. Ma ametea.
Imi este dor de acele maini reci care ma incalzeau, care ma protejau.
Imi este dor de acea voce calda, care ma linistea.
Imi este dor sa-mi ingrop fata in umarul ei cu miros de fericire. Imi este dor sa-i stau cu capul pe piept si sa-i ascult inima cum bate.
Imi este dor sa adorm asa..si sa simt pace, liniste si implinire.

Imi este dor de acea faptura insufletita, de acea fata frumoasa, cu zambet inselator, cu chip de inger si miros de fericire !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu