sâmbătă, 12 iunie 2010

Momente

Sunt momente cand pur si simplu raman uimit in fata ta – ca atunci cand, topit in sarut, am uitat sa respir, ca atunci cand abandonat in imbratisare, am inceput sa tremur ca atunci cand, privindu-te doar, am ametit ca atunci cand, inainte sa te culci, vorbind la telefon, imi spui doar doua cuvinte ca atunci cand, cu stomacul frematand, iti raspund ca atunci cand, cantandu-ti , am inceput sa plang ca atunci cand, obosit, moale si vulnerabil, ma retrag in privirea ta ca atunci cand, asemenea unui copil ce incearca tactica „suna si fugi”, iti declar iubirea scurt, succint, în doar 8 litere ca atunci cand simt ca imi alearga inima, ca mi se sacadeaza respiratia, ca dau cuvinte rupte din mine, particica cu particica din fiecare rasuflare, din întregul meu EU ca atunci cand...

Stomacul meu e furtuna, fluturasii mei se revarsa unii peste altii – ca atunci cand vreau doar sa fii langa mine, ca atunci cand vreau doar sa te sarut, ca atunci cand vreau doar sa te iau de mana si sa te fac sa ma crezi ca totul va fi bine, ca atunci cand vorbesc cu tine si regret ca nu esti in faţa mea, ca atunci cand ai momente de copil, ca atunci cand te crezi un ninja mic si fioros, ca atunci cand te trezesc, sau te sun pur si simplu ca sa te aud si sa-ti spun doua cuvinte, ca atunci cand esti langa mine, iti caut privirea, te strang de mana si e suficient, ca si acum, cand nu esti langa mine, si vreau sa-ti spun doar: Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu