luni, 11 noiembrie 2013

In urma ta .

Sa o luam de la inceput, stiu a fost frumos
Dar venise ziua, cand mi-ai zis ca numai are rost
Te-ai dus langa altu, ai plecat de langa mine,
Ti-ai dat seama prea tarziu ca eu am tinut la tine
Nu a trebuit sa fie asa, stim amandoi
Ai ales alta cale, ai renuntat la noi
Ti-am demonstrat ca ai gresit, ai realizat
Daca ar fi sa mor acum, as muri impacat
Imi pare rau ca a fost asa, asa a fost sa fie
Acum tot ce mi-a ramas, un stilou si o hartie
O foaie pe care scriu, tot ce am trait cu tine
Pun pe ea si clipa care ai plecat de langa mine
Sa stii nu a fost usor, sa te vad cu altcineva
Nici macar nu are cine, sa-mi stearga lacrima
Cerul plange acum ... numai suntem impreuna
Poate esti mai fericita cu el, noapte buna!
____________________________________________________________

Cuvintele tale au fost tari, dar nu au fost pentru mine
Am facut tot posibilul, doar sa-ti fie bine
Mi-ai dat cu picorul ... ai evitat sa imi vorbesti
Cand iti spuneam ca te iubesc, nu-mi spuneai ca ma iubesti
Acum totul este trist, totul e pierdut in zare
Dar sufletul meu, este blocat in inchisoare
Ti-am vrut binele, dar nu te-ai gandit la mine
Stii prea bine ca eu as fi dat totul pentru tine
Si pasesc pe strada si ma gandesc la noi
Ma gandesc la toate clipele petrecute-n doi
Totul s-a terminat, dar daca esti fericita
Nu am nimic impotriva, sper sa fii iubita
Sa fii implinita sa ai tot ce iti doresti
Dar sa te gandesti mai bine inainte sa gresesti
Ploua peste sufletul meu, negru si pustiu
Vrei sa te intorci la mine, dar acum e prea tarziu ....
P.S.

Si daca cerul plange,
Cand soarele se stinge
Sa-ti amintesti ceva,
Ce-ai lasat in urma ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu