miercuri, 10 octombrie 2012

Tacere.

In clipele de singuratate ,cand luna saruta noaptea
Te gasesc dormind la umbra gandurilor mele
Iti invelesc visele cu caldura soaptelor si-ti mangai chipul cu atingerea ingerilor
Iti sarut inima cu buzele sufletului chiar daca suntem un vis cu doua chipuri si-o singura tacere
Am vrut sa zburam impreuna spre stele, lasand in urma vorbe grele , tristeti si dureri
Cautand neincetat lumina iubirii care sa ne impleteasca visele din sperantele noptii
Dar ni s-au frant aripile ,poate din cauza zborului prea inalt, ratacindu-ne in galaxia amintirilor
Privind mereu in urma noi am pierdut lumina si nici acum nu stim ...oare a cui e vina?
Si aripa ce mi-a ramas am sa ti-o darui tie sa zbori spre cerul prea inalt ,
spre luna si spre stele
Sa-ti fie viata zambet,senin si bucurie
Vin zorii, sunt aproape, imi vor opri visarea dar tot te port in ganduri ,am sa alung uitarea
Am sa te gust din lacrimi, sa te culeg din stele
Din orice clipa dulce ,din vis sau mangaiere
Si am sa fiu..tacere....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu