miercuri, 29 august 2012

Ultima scrisoare pentru ea .

Vezi in ochii mei ce n-ai vazut atata timp
Te-am mintit de-atatea ori acum jur ca nu te mint
E dureros de adevarat ca ai plecat si m-ai uitat
Un telefon sa-mi spui orice am asteptat


Acuma iar ne-am intalnit Te vad la brat cu alt iubit
De m-ai lovit cu un cutit de m-ai lasat impuscat ranit
Nu m-ar durea si n-as simtii ce am simtit


N-am facut un pas atunci cand puteam sa fac
Cand te puteam lua in brate sa te-mpac
Si te-am lasat atunci asa
Acolo a fost greseala mea
Eu nestiind ca timpul mi te va lua


Dar viata e cum este ea
Acuma iti da acuma-ti ia
Si-am invatat sa nu ma joc cu dragostea
Am invatat ce n-am stiut
Ce mult conteaza un minut
Atunci cand inca mai poti sa faci ceva


Timpul trece trece trece peste noi
Vor trece ani ca sa traim regretele apoi
Tot ce-ar fi putut sa fie a trecut
Regret atatia ani pe care i-am pierdut...


Nu voi uita nicicand vorbele care m-au chinuit
Cand te sunam si imi spuneai ca s-a sfarsit
Eu insistam sunam sa-ti spun ca tu esti viata mea
Tu-mi respingeai si numai eu stiu cat ma durea..



Nu pot avea ce a trecut
Nu pot avea ce am pierdut
Dar vreau sa stiu daca pe tine te-a durut
Atunci cand plangeam de dor
Si m-ascundeam de ochii lor
Acelor care imi spuneau ca totu-i trecator


Oare pe tine te durut stiind ce e-n inima mea
As da orice sa stiu daca tie-ti pasa
As vrea sa stiu ce s-a-ntamplat
Din clipa-n care ai plecat
Daca de fericirea ce-ai sperat te-ai bucurat


De-atunci multe s-au schimbat
Iar viata mea a continuat
Sa las in urma totul am incercat
Insa mi-ai fost mereu in gand
Si-adesea ma trezeam plangand
Cand amintirile mi te aratau plecand....

Acum plec si eu , sperand la mai bine , Adio D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu