marți, 11 octombrie 2011

Acum plec


Acum, te las ramai cu bine
Acuma plec si nu stiu cand ma-ntorc
Ramai aici, ramai cu bine


Sti bine ca plec sa-mi fac un rost
N-am de gand sa raman al societatii, prost
Iar cand iti spun eu toate astea, retine
Ca iti va fi mai bine fara mine


Nu pot privi in urma fara sa-mi amintesc
Ca odata te consideram un inger ceresc
Ca paseam un singur pas
Ascultam un singur glas
Ne legam de acelasi gand sters


Fredonam acelasi vers
Un singur ochi privea din noi
Si noi eram aceiasi doi
Ore intregi priveam intruna
Cerul, soarele si luna
De mana adesea ne tineam
Cand prin parcuri ne plimbam


Adesea planuri ne faceam
Si impreuna tot visam
Acum uita tot ce-a fost
Vei vedea ca n-are rost
O sa ne vedem cu bine
Intr-o zi mult mai senina
Asa ca ramai cu bine.

P.S. Acum plec cum ti-ai dorit .. ca s-a sfarsit...Frumoasa noastra poveste cu final nefericit...., adio :(

Un comentariu:

  1. Poate unii isi doresc dar eu nu fi vruta..plecarea ta a creat oceane de lacrimi....ai grija de tine ,cineva se va gandi mereu la tine:*

    RăspundețiȘtergere