marți, 28 septembrie 2010

Despartirea

Cand tu mi-ai spus
C-a mea nu vei mai fi
Lacrimi multe-au curs
Mai bine-as fi murit

Inima-mi-a fost strapunsa
De sageti de lacrimi
Si parca atunci imi era unsa
Cu ulei de patimi

Eu ti-as fi dat o stea
Daca n-ai fi fost tu una
Tu ai fost si viata mea
Tu ai fost doar una

In inima eu te-am purtat
Peste tot cu mine
Si acum imi este greu
Sa stau fara tine

Te-am iubit cu fiinta
Ca pe o zeiita
Te-am iubit din suflet
De la primul zambet

Si cand erai cu mine
Natura inflorea
De multa iubire
Ce-ntre noi era

Iubirea orbitoare
Ce-ntre noi a fost
Acum este moarta
Oare a fost cu rost?

Sa-ti descriu iubirea
Inrt-un cuvant frumos
Acum cred iubire
Ca n-ar avea vre-un rost

Si daca ar fi sa iti spun
Aum a fost cu tine
As raspunde simplu
A fost rau si bine

Poate cupidon n-are sageti
Si pentru viata mea
Sau poate a trimis prea multe
Si le-a furat alt cineva

Dar uita-te-n oglinda
Si-ntreaba-te pe sine
Ce-ai facut atunci
Crezi ca a fost bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu