luni, 11 noiembrie 2013

Imi aduc aminte...

Imi aduc aminte
Fata aia cuminte
Fara prieten pana la mine asa tin minte
Fara dragoste , fara sa arate ce simte
Capabila sa arate atatea sentimente curate
Acea dragoste de liceeni acel prim sarut
Acea plimbare pe strada cum sa uit
Acea sclipire in ochii ei cand ne vedeam
Si o imbratisam si o sarutam
Si ii spuneam ce o mai iubeam
Vorbeam ore intregi la telefon ce ciudat suna...
Nu adormeam fara sa imi spuna "noapte buna"
Ma gandeam ca ramanem pe veci impreuna
Ii aratam rochii de mireasa doar in gluma
Defapt asa simteam
Defapt asa credeam
Defapt noi ne jucam
Defapt noi ne iubeam
Dar... stii cum se spune eram doar doi copii
Si destinul schimba lacrimi zi de zi
N-am putut sa vad ca acea femeie nu mai e fata
De care m-am indragostit candva
Acum rochia de mireasa e luata deja
Dar nunta e acum cu altcineva
Sentimente uitate
Doar amintiri lasate
Destine schimbate ciudat intersectate
N-as putea regreta cumva ca am inceput
Sa invat sa iubesc candva cu ea demult
Acum nu mai suntem copii
Acum vrem copii
Nici macar nu vorbim
Nici macar nu sti
Ca ma bucur pentru tine vreau sa fi fericita
Ca nu-ti port pica femeie... vreau sa fi iubita
Stiu ca meriti
Dar peste toate cele...
Probabil esti dragostea vietii mele
Fata din trecut femeia din prezent
Prezent in trecut
In prezent absent
A fost dragoste...
Si ma doare acum
A fost dragoste...
Oricat iubesti suferi
Nu e nimeni pe lume menit sa sufere
Oare toata dragostea
Se incheie prin durere?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu